کتابخانه ی عمومی نبی اکرم(ص) شهر پیشین

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۰ آذر ۹۷، ۱۳:۰۸ - نگار جهانشاهی
    عالی
  • ۲۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۴۳ - حامد خداکریم
    احسنت

سلام علیکم؛

دومین شب شعر انجمن ادبی کتابخانه ی عمومی نبی اکرم(ص) بخش پیشین در مورخه ی 1394/05/21 بعد از نماز مغرب در محیط کتابخانه ی عمومی بخش پیشین برگزار گردید.

در این کانون ادبی علاوه بر اعضاء انجمن و دوستداران شعر و ادب، اعضاء و رؤسای  شورای شهر و بخش بیشین، بخشدار معزز بخش پیشین و مسئولین برخی از دستگاه های اجرایی همچون رئیس بازارچه ی مرزی و رئیس ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان سرباز نیز حضور داشتند،

جلسه با آیاتی چند از کلام الله مجید شروع و سپس مجری فهرست برنامه ها را اعلام کرد و بعد از آن بخشدار معزز  پیشین جناب آقای سلمان برهانی ضمن تقدیر و تشکر از بانیان این خیر فرهنگی، خواستار افزایش و پررنگ تر کردن این گونه جلسات در منطقه شد؛ سپس رئیس ارشاد جناب آقای ملازهی با تقدیم سلام و درود و تحیت فراوان به حضار گرامی و دست اندرکاران این نشست، به شاعران پیشنهاد کرد تا اشعاری ساده و ملموس و در خور فهم عموم بسرایند تا ارتباط بین قشر عوام با شعرا به نحو احسن حفظ شود؛ ایشان اشعار سنگین و سخت فهم را باعث سردرگمی و دوری مردم با شعر می داند و می گوید که شاعران باید برای مردم بسرایند. و با اشعاری که در دل و فهم مردم جای میگیرند، زبان و ادبیات ما پربار میگردد و رونق میگیرد.

در ادامه ی نشست، برخی از اعضاء ادبی انجمن و دیگر شعرای مهمان به قرائت جدید ترین اشعار خود پرداختند که مورد استقبال جمع، قرار گرفتند و بعد از آن با اجرای چند موسیقی بلوچی، این نشست ادبی پایان یافت.


تصاویری از این کانون ادبی:






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی