کتابخانه ی عمومی نبی اکرم(ص) شهر پیشین

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۰ آذر ۹۷، ۱۳:۰۸ - نگار جهانشاهی
    عالی
  • ۲۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۴۳ - حامد خداکریم
    احسنت

جلسه انچمن کتابخانه نبی اکرم(ص)پیشین

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ق.ظ
بسمه نعالی
جلسه انجمن کتابخانه نبی اکرم (ص)پیشین در مورخه1395/06/14 با همت بخشدار محترم این بخش جناب برهانی در بخشداری برگزار شد که اعضای جلسه به شرح ذیل میباشند.
آقایان:برهانی(بخشدار محترم)-عبدالغفارکرد(ریاست محترم کتابخانه های شهرستان سرباز)- ندرتزهی(ریاست محترم اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی)-ادریس بلیدیی(مسئول کتابخانه عمومی نبی اکرم(ص)  درخوش(عضو شورای اسلامی پیشین)-اکرامی(دهیار روستای هوت آباد و فرهنگی)  یزدان مهر(معاون پرورشی مجتمع شهید کشوری)-حبیب هوت(شورای روستای مشاع)-ضیاء الله کرد(فرهنگی)-محمد رفیع هوت(فرهنگی)- فضل بیدخ(فعال اجتماعی).
جلسه با تلاوت کلام الله مجید آغاز شدو سپس بخشدار محترم با سپاس و قدردانی حضار شروع و ادامه دادند که به استعدادها و قابلیت های این بخش از نظر فرهنگ شعر و ادب اشاره کردندو در خصوص طرح برنامه های مختلف فرهنگی توسط مسئول کتابخانه جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و کشیده نشدن آنان به سمت اعتیاد کشیده نشوند توصیه فرمودند.سپس در رابطه با اینکه فرهنگ کتابخوانی را باید در خانواده ها به خصوص بانوان ترویج بدهیم سخنان خود را  به پایان رساندند.


در ادامه جلسه جناب کرد با نام خدا چند مطلب ذکر کردند که به شرح ذیل میباشد:

امروزه کتابخوانی در جامعه با توجه به فضای مجازی تحت الشاع قرار گرفته و باید سعی و تلاشمان را در جهت زنده نگه داشتن فرهنگ کتابخوانی بیشتر از پیش کنیم و سعی کنیم نشست کتابخوانی را در این بخش ترویج بدهیم تا شاهد جامعه ای سرشار از علم داشته باشیم و  در پایان از اعضا درخواست کردند که اگر کتابی در منزل یا محل کار دارند که استفاده نمیشود را به کتابخانه اهدا کنند تا عموم مردم از آن استفاده کنند.


در ادامه جلسه جناب ندرتزهی ریاست محترم اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی با نام خدا ایراد سخن فرمودند که به شرح ذیل میباشد:

ما شاهد کم اهمیت شدن مطالعه و فرهنگ کتابخوانی در جامعه هستیم که برای حل این مشکل باید برنامه هایی از قبیل:فعال شدن کنابخانه سیار در سطح جامعه و برگزاری  مسابقات متعدد کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه بخصوص دانش آموزان یادآور شدند.

و در پایان جلسه  اعضای انجمن شعر و ادب در خواست امکاناتی از نهاد کتابخانه و ریاست اداره ارشاد و  بخشدار محترم از قبیل سیستم سرمایشی و سیستم صوتی و امکانات رفاهی را داشتند که مسئولین قول پیگیری این مشکلات را دادند.

در این جلسه مصوب شد که عبدالوحید اکرامی دهیار و مدیر مدرسه روستای هوت آباد حق عضویت در کتابخانه  100 نفر را متقبل شود.


ومن الله توفیق...
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۷
ادریس بلیدئی

نظرات  (۲)

عالی بود

امیدوارم این جلسات بتواند راه گشا باشد

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی