کتابخانه ی عمومی نبی اکرم(ص) شهر پیشین

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۰ آذر ۹۷، ۱۳:۰۸ - نگار جهانشاهی
    عالی
  • ۲۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۴۳ - حامد خداکریم
    احسنت

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۳مهر

با سلام

گیشه مطبوعات کتابخانه عمومی شهر پیشین در محل ساختمان شهرداری در اوسط سال 1396 با مساعدت شهردار محترم(جناب آقای مهندس آصفی) با هدف اارتقاءسطح فرهنگ مطالعه و بالا بردن سرانه ی مطالعه با موضوعات مختلف در بین عموم مردم، که با استقبال شهروندان و پرسنل همراه بود راه اندازی شد،که هر چند روز بروز رسانی میشود.

ادریس بلیدئی
۲۳مهر

ادریس بلیدئی
۲۲مهر

با سلام

اینگونه برنامه ها و بازدیدها از محیط های فرهنگی ، بخصوص کتابخانه ها میتواند تاثیر بسزایی در ارتقای سطح فرهنگ کتابخوانی و افزایش انگیزه دانش آموزان داشته باشد.

در این بازدید که نزدیک به 20 نفر دانش آموز بودند ، دانش آموزان  شور و علاقه وصف ناشدنی به کتابخوانی داشتند امید است همچنین برنامه هایی با همکاری همه مسئولین در آینده پررنگ تر ادامه داشته باشد.


جا دارد از نمایندگی آموزش و پرورش پیشین و مدیر دبستان شاهد و معلم گرامی کمال تشکر را داشته باشم.

ادریس بلیدئی
۱۸مهر

با سلام

در این نشست کتابخوان که در کتابخانه عمومی پیشین برگزار شد، کتابهایی که توسط کتابخوانان به اشتراک گذاشته شد به شرح ذیل میباشد:

فریدالدین عدالت خواه(کتاب داستان استنلی نازک)

معین بکران بهشت(کتاب داستان سپید دندان)

اسلام بلوچی(کتاب داستان گربه کوچولوی سفید)

عامر میر(کتاب مصور داستان نشان زرد)

محمد بلغار( کتاب علمی فرهنگ نامه ی طلایی نو آموز )


ادریس بلیدئی
۰۹مهر

این مراسم با حضور بنده حقیر( کتابدار پیشین)،جناب آقای بخشدار،جناب آقای کرد (رییس کتابخانه های عمومی شهرستان سرباز)،جناب آقای بلوچزهی(رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راسک)،جناب آقای شهنوازی (رییس محترم دانشگاه پیام نور شهرستان راسک )و معتمدین شهر پیشین بمناسبت هفته دفاع مقدس و محرم الحرام برگزار شد.(ادریس بلیدیی)

ادریس بلیدئی
۰۷مهر

ادریس بلیدئی
۰۷مهر

ادریس بلیدئی