کتابخانه ی عمومی نبی اکرم(ص) شهر پیشین

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۰ آذر ۹۷، ۱۳:۰۸ - نگار جهانشاهی
    عالی
  • ۲۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۴۳ - حامد خداکریم
    احسنت

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۸آذر

ادریس بلیدئی
۲۸آذر

«بخوان به نام پرور‌دگارت که جهان را آفرید. همان خدایی که انسان را از خون بسته به وجود آورد. بخوان که پروردگارت از همه بزرگوارتر است. همان پروردگاری که به وسیله قلم تعلیم داد.»

بدین ترتیب نقطه‌ی آغاز رسالت و دعوت اسلامی بر مبنای خواندن و مطالعه شکل گرفت و اعجاز اسلام، قرآن و راه رسیدن به آن مطالعه و تدبر در آن بود.

تاریخ هیچ تمدنی خالی از کتاب و کتابت نبوده ‌است، همه فرهنگ‌ها با کتاب آغاز می‌شوند و با کتاب رشد می‌کنند. در این میان آیین مقدس اسلام بیشترین بهره را از کتاب برده‌ است، چرا که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام رسالتش را با فرمان «خواندن» از سوی خداوند آغاز می‌کند و در همین فرهنگ مقدس است که خداوند منان به قلم سوگند یاد می‌کند و معجزه‌ آخرین فرستاده‌اش را یک کتاب قرار داده‌ است.

در اهمیت نقش کتاب در تکامل جوامع انسانی همین بس که تمام ادیان آسمانی و بزرگان تاریخ بشری از طریق کتاب جاودانه مانده‌اند.


سخنرانی درباره اهمیت مطالعه بر زندگی انسان و آشنا کردن دانش آموزان با کتابخانه عمومی نبی اکرم(ص) و شرایط عضویت و بخش های مختلف کتابخانه.

این امر فرهنگی میسر نشد جز با همکاری مدیر و معاون مدرسه.

تعداد دانش آموزان هم 300 نفر بودند.


ادریس بلیدئی
۱۰آذر

وی در بازدیدی که از کتابخانه داشت گفت:بالا رفتن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه باعث ترقی در همه بخش ها خواهد شد و تاکید کردند که فرهنگ سازی در قشر کودک و نوجوان میتواند تاثیر بسزایی در گسترش فرهنگ مطالعه داشته باشد.

در آخر ایشان به عضویت کتابخانه درآمدند.

ادریس بلیدئی
۰۵آذر

این نمایشگاه که در محل کتابخانه عمومی نبی اکرم (ص) پیشین دایر گردید به منظور آشنایی مردم به معنی و مفهوم بسیج و وحدت و جان فشانی هایی که بسیجیان در راستای حفظ وحدت میان مسلمین داشتند می باشد.

ادریس بلیدئی
۰۵آذر

ادریس بلیدئی
۰۵آذر

ادریس بلیدئی
۰۵آذر

ادریس بلیدئی
۰۵آذر

ادریس بلیدئی
۰۵آذر

ادریس بلیدئی